archershaun

【住一精选】家居用品团购
Home Sweet Home - Angus Stone

小豆之家:

how we be, is how we be
我们该怎样就是怎样
you should try, try it on
你要想争取就去争取吧
what will be, is what we'll be
一切会怎样就会怎样
just let it roll, like a rolling stone
且让它向前去吧 像滚动的石头

all i see, is you in my dreams
我所能看到的 是你在我梦中

somewhere close, to my home
在离我家很近的地方
all i need, is you by me
我所需要的 是你在我身边
lay me down, lay me down
让我安然 让我安然

she's home, she's home sweet home
她是我的家 是我温暖的家
she's home, she's home sweet home
她是我的家 是我温暖的家
she's home, she's home sweet home
她是我的家 是我温暖的家
she's home, she's home sweet home
她是我的家 是我温暖的家

how we be, is how we be
我们该怎样就是怎样
you should try, try it on
你要想争取就去争取吧
what will be, is what we'll be
一切会怎样就会怎样
just let it roll, like a rolling stone
且让它向前去吧 像滚动的石头

she's home, she's home sweet home
她是我的家 是我温暖的家
she's home, she's home sweet home
她是我的家 是我温暖的家
she's home, she's home sweet home
她是我的家 是我温暖的家
she's home, she's home sweet home
她是我的家 是我温暖的家

home sweet home sweet home(X7)
她是我的家 是我温暖的家

小豆之家敬上!

评论

热度(6)